Dalat dag 3 (12jan) - Reisverslag uit Mui Ne, Vietnam van Anja en Ad - WaarBenJij.nu Dalat dag 3 (12jan) - Reisverslag uit Mui Ne, Vietnam van Anja en Ad - WaarBenJij.nu

Dalat dag 3 (12jan)

Door: Ad & Anja

Blijf op de hoogte en volg Anja en Ad

12 Januari 2017 | Vietnam, Mui Ne

Vandaag op de motor door de omgeving. Mr.Tinh kwam een half uur later en dat gaf mr.Tan de tijd om ons over te halen in 2 dagen op de motor naar Mui Ne te reizen. Nog even gecheckt of onze koffers meekunnen, maar volgens de heren een eitje om die op de motor te binden. Snel onze boekingen (hotel en bus) voor morgen en overmorgen gewijzigd en met beide heren op pad. Het werd een bijzondere dag in een mooi berggebied. We hebben zijderupsen en krekels gegeten en weaselkoffie en rijstwijn gedronken. Schorpioenen, krokodillen en slangen gezien, en veel gehoord over het leven in Vietnam. Mr.Tan een man van eind 50 en mr.Tinh, jonge vader van 32 jaar (soort peppi&Kokki). Leven onder communistisch regime (voor deze heren uit het zuiden geen genot), de huidige economische vrijheid (noodzakelijk), de onvrede over Russische toeristen( weinig respectvol) enzovoort. Te veel voor een reisverslag. We zien uit naar de komende 2 dagen waarop we met Tinh en Tan naar Mui ne reizen.