Siem Reap slot (26jan) - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Anja en Ad - WaarBenJij.nu Siem Reap slot (26jan) - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Anja en Ad - WaarBenJij.nu

Siem Reap slot (26jan)

Door: Ad & Anja

Blijf op de hoogte en volg Anja en Ad

26 Januari 2017 | Cambodja, Khett Siem Reab

Laatste verslag van ons uit Azie. Zitten nu in de lobby van het hotel te wachten op de taxi die ons naar het vliegveld brengt. De eerste 2 dagen hier in Siem Reap alle mustsee tempels in Angkor bezocht. Vandaag de bonus tempels. De ochtend vooral gebruikt om 'om te pakken'. Dikke kleren weer voor het grijpen en het korte spul onder in de koffer. Zitten nu met vliegtuigsokken en spijkerbroek bij een temperatuur van boven de 30graden. Dan loopt de lichaamstemperatuur flink op. Vanavond nog de nightmarket bezocht. Net als eerdere markten een heksenketel van eten, kleding en kunst. We zien vooral dat we in de vorige twee dagen teveel voor onze aankopen hebben betaald, zelfs na stevig onderhandelen. Zijn we gewoon niet goed in. Al met al een nuttige, verrassende en aangename (verjaar)dag, en zoals dat bij ons hoort op de fiets.
Oh, nu even geen foto's. Geen tijd voor. We hopen in Seoul onze laatste verslag te kunnen maken, dan hebben we (wacht)tijd zat en hopelijk ook wifi.

• 26 Januari 2017 - 16:13

Joke:

Gefeliciteerd AD

• 26 Januari 2017 - 16:19

Guusje En Hans:

We hebben jullie reis ademloos gevolgd, fantastisch!

En Ad, jij natuurlijk een mooie verjaardag gewenst.
    En jullie een goede reis terug naar het lekker koude Nederland.

• 26 Januari 2017 - 16:43

Kees En Marja:

AD van harte gefeliciteerd en bereid je voor op iets lagere temperaturen

• 26 Januari 2017 - 17:06

Peter & Maria :

Gefeliciteerd Ad, voor jou op de valreep. Goede reis terug, tot op Nederlandse bodem

• 26 Januari 2017 - 17:11

Willie En Peet:

Gefeliciteerd Ad mooie verhalen en een goede terug reis

• 26 Januari 2017 - 21:43

Elly:

Ik zie het lied voor Ad: Hij leve hoog... Niet bij de reacties staan. was geschreven toen jullie in het vliegtuig zaten vanmorgen...
    Nu dan maar een goede aankomst en terugkeer in ons koude kikkerlandje.

Liefs en ik kom graag binnenkort foto's kijken en verhalen horen.

Groet Elly

• 26 Januari 2017 - 21:50

Anjella En Jos:

Alsnog van harte gefeliciteerd.
    Een goede terugreis.

• 27 Januari 2017 - 10:09

Hanneke En Kees:

beter laat dan nooit, van harte Ad !