Dalat dag 2 (11jan) - Reisverslag uit Mui Ne, Vietnam van Anja en Ad - WaarBenJij.nu Dalat dag 2 (11jan) - Reisverslag uit Mui Ne, Vietnam van Anja en Ad - WaarBenJij.nu

Dalat dag 2 (11jan)

Door: Ad & Anja

Blijf op de hoogte en volg Anja en Ad

12 Januari 2017 | Vietnam, Mui Ne

Rustig ontbeten in een oude treincabine. Deze staat als restaurant/bar op het terrein. Spullen pakken en naar 'Pine tracks' voor mountainbikes. De verhuurder vertelde dat hij de fietsen alleen gebruikte voor guided tours. Of wij wel met een mtb konden omgaan. Natuurlijk de guy gerustgesteld en onze kuiten laten zien. Oh, komen jullie uit Holland? Het ijs was gebroken. Hij gaf ons een mooie route mee en hele goede fietsen. Meteen een easyridertocht voor morgen geboekt. We fietsen rond het meer in Dalat, zien het crazyhouse, een pagode en fietsen rond een groot meer in de bergen. Onderweg ontmoeten we een kudde varkens die langs het meer scharrelen. Lekkere fietstocht met pittige klimmetjes en afdalingen. Na het diner struinen we nog de enorme markt af. Nike schoenen voor 6 euro, en andere topmerken voor weinig. En ongelofelijke stapels kleding. Het was weer een gezellige drukte op straat.

• 12 Januari 2017 - 08:12

Marise :

Geniet van de tocht met Easyriders!!!